27 marca 2013

To by było na tyle...


Ja nikogo nie szukam na siłę po to tylko aby  go znaleźć i po to że mam taki kaprys lub nie mam co zrobić ze swoim wolnym czasem..tak nie jest..mój czas jest bardzo cenny ..tak jak każdego z nas...

Wizji żadnych już tutaj nie przeczytacie ani nie zamierzam ich tutaj upubliczniać ponieważ to się mija z celem.
Nie jestem ani żądna sławy ani  rozgłosu bo ja na prawdę mam co robić a istnieje przecież coś takiego jak życie osobiste każdego z nas, które ja akurat sobie nade wszystko cenię oraz  uwielbiam takie coś jak " święty spokój".


To Rodziny muszą chcieć abym  im pomogła..... nie ja!!!

I nie piszcie  tutaj żadnych takich komentarzy na mój temat bo mnie to ani nie wzrusza ani się tym nie przejmuję..a często jest to  najzwyczajniej śmieszne...bo wiem , że moja wiedza jest duża ale też nie zamierzam z niej korzystać na siłę....
 Asta!!!!

1 komentarz:

  1. Pani Maju! Ma Pani rację!
    Od czasu zaginięcia Michała Stachowicza ze Sławna śledzę na bieżąco tę stronę. I jestem pełna podziwu dla Pani. Oczywiście wszystkie te wizje zajmują bardzo dużo czasu i tylko się dziwić że inni tego nie doceniają, a wręcz jeszcze krytykują! Zawsze ludziom coś się nie podoba. A przecież kosztem własnego czasu i zdrowia chce Pani pomóc rodzinom.
    Życzę Pani wszystkiego najlepszego,Zdrowych i Spokojnych Świąt dla całej rodziny i wiele życzliwości od ludzi.
    Maria ze Słupska

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....