1 grudnia 2014

Dominika Golinowska



W związku z prowadzonym śledztwem w sprawie zabójstwa 19-letniej kobiety, dolnośląska Policja publikuje portret pamięciowy mężczyzny, który może posiadać ważne informacje w tej sprawie.

 klik na zdjęcie
KLIK NA ZDJĘCIE



Przypomnijmy, że ciało 19-latki zostało znalezione przy drodze krajowej nr 94 pomiędzy miejscowościami Środa Śląska, a Komorniki. W związku z tym zdarzeniem Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu powołał w tej sprawie specjalną grupę dochodzeniowo-śledczą. W skład grupy weszli policjanci Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz Komendy Powiatowej Policji w Środzie Śląskiej. Obecnie policjanci i prokuratorzy wyjaśniają wszystkie okoliczności w tej sprawie.

Osoby, które znają tożsamość mężczyzny przedstawionego na portrecie,  widziały tego mężczyznę lub też mają informacje  w tej sprawie proszone są o kontakt z Wydziałem Kryminalnym Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu pod  nr telefonu  71-340-36-65 lub z najbliższą jednostką Policji pod nr telefonu 997.

Zespół Prasowy KWP we Wrocławiu


Mieszkańcy wsi Komorniki (woj. dolnośląskie) nie mogą otrząsnąć się z szoku po brutalnym morderstwie Dominiki Golinowskiej, której ciało odnaleziono w rowie przy drodze krajowej nr 94. Nie wiadomo, jak i dlaczego zginęła dziewczyna. - Błagam ludzi, którzy coś wiedzą, żeby mi pomogli. Żeby się zgłosili. Dlatego nagłaśniam tę sprawę - apeluje zrozpaczona matka 19-latki. Materiał "Blisko Ludzi" TTV.

17 listopada Dominika Golinowska ze szkoły we wsi Komorniki (woj. dolnośląskie) pojechała na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego do Środy Śląskiej. Nie wróciła już do domu. Jej ciało znaleziono w rowie 200 metrów od domu. Znalazł je sąsiad rodziny.


Śmierć 19-latki przy drodze krajowej. Policja szuka świadków
Policjanci z... czytaj dalej »
Prokuratura prowadzi śledztwo, jednak szczegółów nie zdradza. Wciąż nie wiadomo, dlaczego zginęła Dominka,
"Ona nas nigdy nie zawiodła"
Dominika przygotowywała się do matury. W dniu, w którym zginęła, wyszła wcześniej z lekcji angielskiego.

- Wyszłyśmy razem z domu. Ja jechałam do sklepu, ona na angielski. Po godzinie 16 dzwoniłam do niej, a ona do mojej mamy. Rozmawiałyśmy z nią, a ona mi nic nie mówiła, że chce się wcześniej zwolnić. A zawsze mnie o wszystkim informowała - mówi matka dziewczyny.

Gdy Dominika nie wróciła do domu, rodzina rozpoczęła gorączkowe poszukiwania. - Wsiedliśmy w samochód i do późnych godzin nocnych szukałam mojej córki. Rano pojechałam do szkoły i na policję - wspomina matka 17-latki, Wioletta Golinowska.

- Ona nas nigdy nie zawiodła, nigdy nie uciekła z domu. Ona bez ostrzeżenia nie wyszła za drzwi - mówi w rozmowie z TTV babcia dziewczyny. Jak kobieta, Dominika nie miała wrogów. - Dziewczyna była kochana - dodaje.

"Nikt nie widział tak ambitnej dziewczyny"
Policja analizuje monitoring, jednak na razie nie przynosi to żadnych rezultatów. Brak również świadków. Z nieoficjalnych informacji, do jakich dotarli dziennikarze TTV wynika, że ofiara była rozebrana. Mogło więc dojść do przestępstwa na tle seksualnym, ale to na razie tylko hipotezy.

- Każdy mówił, że to wspaniała dziewczyna; że nikt nie widział tak ambitnej dziewczyny. Zazdrościli mi jej, to była moja duma - mówi matka.

Policja apeluje o pomoc w odnalezieniu sprawcy. Prosi o to również rodzina Dominiki.

- Nie zaznam spokoju, dopóki nie znajdę osoby, która zrobiła to mojej córce. Jedynej, jaką miałam - mówi matka dziewczyny.

Policjanci proszą, by wszystkie osoby mające informacje w tej sprawie proszone są o kontakt z wydziałem kryminalnym Komendy Wojewódzkiej policji we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 340 36 6571 340 36 65 lub z najbliższą jednostką policji pod numerem 997.


31 komentarzy:

  1. Pani Maju! Co Pani widzi w tej sprawie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie Pani Maju? Chociaż jakieś fragmenty Pani wizji mogłaby Pani tutaj przedstawić? To bardzo przykra sprawa:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybaczcie Moi mili ale analizy i wizji nie będzie na moim blogu...podaję tylko informacje..
    Bardzo współczuję Rodzinie i jestem z NIMI całym sercem..... a sprawa wkrótce się wyjaśni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy już Analizę Krzysztofa Jackowskiego , wszystko zostało przekazane wczoraj na Policje .

      Usuń
    2. Tak samo jak miała wyjaśnić się sprawa Moniki Kobyłki. Podała Pani tyle szczegółów, wygląd sprawcy, kolor samochodu i do tej pory sprawa nie wyjaśniona. Niestety!

      Usuń
    3. Ja niestety nie mam żadnego wpływu na pracę Policji...przekazuje co widzę ale nic w życiu nie jest proste. Do mnie nie należy ocena czyjejś pracy....
      Monika Kobyłka i tak sie znajdzie i sprawa okaże sie prosta...ale co ja mogę...

      Usuń
  4. Czy Dominiki morderca się odnajdzie ? Już długo to trwa te poszukiwania nic nie wiadomo :( Musi odpowiedzieć za swój czyn...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Maju uważam, że mordercą jest ktoś z otoczenia Moniki, ktoś kogo Monika znała przynajmniej z widzenia i kiedy wyszła z tej szkoły morderca wyszedł z inicjatywą jej podwiezienia, tragedia na pewno rozegrała się w samochodzie a potem już po wszystkim ciało wyrzucił do rowu a jej części garderoby pozostawione w samochodzie powyrzucał przez okno i dlatego były one znajdowane na różnych obszarach. Wszyscy znajomi Moniki powinni sami ocenić czy wsród nich jest ktoś podejrzany, inaczej się zachowuje niż dotychczas, sprawdzić potencjalny samochód choćby przez okno zajrzeć, czy nie ma śladów krwi albo śladów czyszczenia, morderca musi się znaleźć i to jak najszybciej, bo upływ czasu zaciera ślady. Apeluję do wszystkich znajomych Moniki rozejrzyjcie się wokół, typujcie potencjalnych podejrzanych, zabawcie się w dedektywa, nie pozostawiajcie tej ogromnej tragedi nie rozwiązanej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Maju, czy sprawca się znajdzie?

    OdpowiedzUsuń
  7. PANI MAJU,JEZELI MA PANI WIZJE PROSZE POMOZ ODNALEZC TEGO MORDERCE BO WSZYSCY SIE BOJA ZE ZNOWU ZAATAKUJE.MATKA DZIEWCZYNY JEST BARDZO ZROZPACZONA
    ZE TO TAK DLUGO TRWA TO SLEDZTWOWIEC PROSZE ABY PANI POMOGLA ROZWIKLAC TA ZAGATKE.PROSZE POWIEDZIEC CHOCIAZ GDZIE MOZNA GO ZNALEZC.ON NIE MOZE CHZODZIC PO ULICACH BO JEST NIEBEZPIECZNY I MUSI ZAPLACIC ZA TEN CZYN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę uzbroić się w cierpliwość..Policja na pewno bardzo się stara aby sprawę wyjaśnić.
      I wyjaśni ją..ale nic nie ma na "pstryk"....cierpliwości.
      Policja opublikowała portret pamięciowy człowieka więc wysilcie swoje myśli i ze swej strony pomóżcie im..nie czekajcie..Nic nie zrobi się samo...jeśli społeczeństwo nie pomoże.

      Usuń
    2. ale co my mamy zrobic jak nie wiemy kim on jest i gdzie mieszka myslalam ze Pani pomoze odszukac tego drania

      Usuń
  8. 5niespelna 5 lat temu ktos zamordowal kuratorke sadowa w Michalowie i do tej pory polocja nie wyjasnila tej sprawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Policja nie chce nic mówić, ale portret pamięciowy skądś się wziął, widoczni są jakieś podejrzenia, ktoś coś widział.. dlaczego nikt nie chce o tym mowic?

    OdpowiedzUsuń
  10. portret jest-ale w jednym artykule piszą, że to mężczyzna, który coś może wiedzieć w sprawie, w innym, że to zabójca. Chaos informacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  11. PANI MAJU PROSZE POMOC ODSZUKAC MORDERCE DOMINIKI GOLINOWSKIEJ Z KOMORNIK KOLO SRODY SLASKIEJ,BO NAJPRAWDOPODOBNIE MAMY DOCZYNIENIE Z SERYJNYM MORDERCA.SLYSZALAM ZE DZISIAJ MA ZGINAC NASTEPNA DZIEWCZYNA.JEZELI POLICJA GO NIE SCHWYTA ZNOWU ZAATAKUJE I ZGINIE NASTEPNA DZIEWCZYNA
    BARDZO PROSZE O POMOC I DZIEKUJE

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy są jakieś postępy w sprawie? W TV cisza...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje że ma Pani jakieś wizje i wkoncu sprawa się wyjaśni... nie musi Pani opisywać swoich wizji tylko proszę chociaż napisać czy morderca się znajdzie, bo chyba dużo osób już wątpi w to i boi się że sprawa ucichnie a sprawca będzie dalej na wolności ;//

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, nie chodzi o opis wizji, tylko krótkie info, czy ktoś wie czy są postępy w sprawie, a może kogoś mają? Mam nadzieję, że tak... strach po tym świecie chodzić:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy Rodzina Dominiki zwróciła się do ciebie Maju z prosba o pomoc? No na co oni czekają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziś w radiu była informacja , że znaleźli sprawce.

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3689868,45latek-spod-srody-slaskiej-uslyszal-zarzut-brutalnego-zabojstwa-dominiki-moze-jednak-uniknac-kary,id,t.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Maju czy wlasciwego morderce juz zlapali?Nie wiemy czy w dalszym ciągu mamy być ostrozni czy to juz po wszytkim?Kazdy sie obawia dalej o swoje bezpieczenstwo..

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Maju! Czy to faktycznie ten facet jest zabójcą, czy dorwali jakiegoś bezdomnego i chcą wrobić w morderstwo? Pani to wie na pewno! Bardzo proszę o odpowiedź. Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  20. Po co prowadzić takiego bloga jeśli nie ma się ochoty na dialog z ludźmi... ?

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie..czy potrzebujesz rozmowy ze mną w tym temacie?

    To źle trafiłeś/aś...ja nie jestem psychoterapeutą..wszystkim ludziom co do mnie piszą nie mam czasu
    nawet odpowiedzieć lub odpisać a co dopiero wdawać się w dialogi. Od sensacji są fora, gazety, plotkarze/rki...a nie ja. Ja tylko wskazuję, pomagam,wspieram ale tylko te osoby które oczekują na moją pomoc.

    Na moim blogu tego nie będzie.....

    OdpowiedzUsuń
  22. Jadwiga zadała Pani konkretne pytanie, na które można krótko odpowiedzieć- tak, nie, nie wiem... To naturalne, że ludzie mają wątpliwości i pytają... mają zaufanie do Pani. A mój powyższy komentarz nie jest atakiem na Pani osobę tylko irytacją na brak jakiejkolwiek odpowiedzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc niech Jadwiga pisze do mnie bezpośrednio na maila...a irytacja zniknie...:)

      Usuń

Komentarze są moderowane....