5 października 2021

Czy "Dziwadło" to morderca

 





Zainteresował mnie ostatnio bardzo ciekawy Program  Rafała Zalewskiego - dziennikarza śledczego, zresztą bardzo ciekawie interpretujacego fakty. 

Z wielkim zainteresowaniem oglądnęłam 4 odcinki " Na miejscu zbrodni" -   .Dziwadło

 W  trakcie oglądania rzucił mi się w oczy obraz  gdzie zobaczyłam coś co mnie bardzo zainteresowało.

Tam też pojawia sie  twarz  tego który zabił oraz postacie które mogą być potencjalnie zamieszane w to morderstwo lub mogące posiadać dużą wiedzę na ten temat.

Jan Ptaszyński posiada  jakąś tam wiedzę w tym temacie, napewno przypuszcza kto to mógł zrobić ale ja osobiście nie podejrzewam go o popełnienie tej zbrodni. To prosty chłopak wychowany na wsi gdzie panuja jeszcze staroświeckie obyczaje i on został tak wychowany.

Zachęcam do ogladania i polecam. Pierwszy raz  udało mi sie zobaczyć materiał tak dokładnie i przejrzyście opracowany.


 

https://tygodnik.interia.pl/news-na-miejscu-zbrodni-odcinek-1,nId,5455898

 Są 4 odcinki  - zobaczcie je ...


3 komentarze:

  1. Mi się narzuca myśl że ten człowiek którego miała zatrzymać policja, który kiedyś pracował w szpitalu mógł mieć możliwość dojścia do insuliny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że uda się Pani kiedyś wyjaśnić sprawę Moniki Kobyłki. Znam tę sprawę tylko z internetu, ale bardzo mi żal tej dziewczyny:(
    Podziwiam Pani pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze oglądam ale czy sprawdzony został ten policjant - szwagier chyba? Mam w głowie, że miał romans z Mariolą. Jan nie skrzywdził by nikogo mym poczuciem...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....