23 lutego 2018

Karol Pokrzywnicki

KAROL NIE ŻYJE
SZKODA ŻE W TAK MŁODYM WIEKU OPUŚCIŁEŚ RODZINĘ
ALE WIDAĆ TAK MIAŁO BYĆ

SPOCZYWAJ W SPOKOJU...






ZAGINĄŁ KAROL POKRZYWNICKI mieszkaniec gminy Nidzica. KAROL NIŻEJ WIADOMOŚĆ DO CIEBIE ODE MNIE.

KAROL WRÓĆ NIE KONIECZNIE DO DOMU, MOZESZ WRÓCIĆ DO MNIE TYLE RAZY CI MÓWIŁEM ŻE JAK COŚ CI SIĘ STANIE ZAWSZE STANĘ ZA TOBĄ MUREM!!! PRZY MNIE WŁOS Z GŁOWY CI NIE SPADNIE! JESTEŚ DOROSŁY MOŻESZ DECYDOWAĆ O SWOIM ŻYCIU TYLKO PROSZĘ DAJ JAKIŚ ZNAK!!

JAK TO CZYTASZ CZY KTOŚ CI POWIEDZIAŁ DAJ CHOCIAŻ JAKIŚ SYGNAŁ, ŻE ŻYJESZ GŁUPIE JEDNO SŁOWO!!! PROSZĘ CIĘ TWÓJ BRATDawid Pokrzywnicki.

02.02.2018 W NIDZICY Zaginął mój brat Karol Pokrzywnicki około 180 cm wzrostu lat 19 ostatni raz widziany 02.02.2018 o godzinie 10.05 przez naszą Matkę gdy WYCHODZIŁ ZE SKLEPU SPOŻYWCZEGO LIVIO PRZY ULICY WARSZAWSKIEJ NAPRZECIW SKLEPU WARZYWNEGO ,,GROSZEK,, ( WIDOCZNY NA NAGRANIU Z KAMER SKLEPOWYCH. WIDAĆ CO KUPOWAŁ) .PRAWDOPODOBNIE BYŁ WIDZIANY O GODZINIE 11.00 02.02.2018 PRZY SZPITALNYM SKLEPIKU. Od godziny 12.00 02.02.2018 nie ma z nim kontaktu gdyż jego telefon jest wyłączony i odzywa się poczta. Miał ze sobą tylko dowód osobisty bez portfela oraz telefon.
UBRANY BYŁ W CZARNĄ KURTKĘ Z ZIELONYMI WSTAWKAMI. DRESY MORO RUDO-SIWE I GRANATOWE BUTY NIKE.

Jeżeli ktokolwiek go widział lub cokolwiek widział i wie coś na ten temat proszę dzwonić lub pisać bezpośrednio do mnie podaje numery telefonów. PROSZĘ UDOSTĘPNIJ DALEJ

782382581 lub 508598789




1 komentarz:

  1. Pani Maju bardzo przykra wiadomość dzisiaj odnaleziono ciało Karola, niech spoczywa w spokoju.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....