3 kwietnia 2018

Nie ten staw..nie ta droga..Rafał Stankiewicz..







  https://www.facebook.com/zaginioneosoby/?hc_ref=ART0jF-XzS3jmq8HtL_umjYnoA31CmR2e-uNOCSSaFMSzLr7C_n7VVumds9MdAdxqu8&fref=nf

Klik na zdjęcie. 

Niestety mam bardzo smutną wiadomość. Parę dni temu ciało Rafała zostało znalezione w Warszawie w dużej odległości od miejsca zaginięcia .
Przed chwilą dostaliśmy informacje od mamy Rafała, która potwierdziła podczas okazania, że to Rafał.
W imieniu mamy proszę o uszanowanie jej prywatności. Sprawa prowadzi dalej policja.
Ze względu na dobro śledztwa mam Rafała prosi o przekazanie Wam tylko tych informacji.



4 komentarze:

  1. Czyli zostal zamordowany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd taki wniosek? A może wracał pijany, potknął się i wpadł do wody?

      Usuń
    2. A z tego wniosek że gdyby było jak piszesz to po prostu stwierdzono by wypadek i zamknięto sprawę a mamy info że prowadzi ją policja więc możliwe że są podejrzenia że ktoś mu pomógł

      Usuń
  2. Strasznie mi przykro:(
    Śledziłam tą sprawę od początku i z całego serca wierzyłam, że Rafał się znajdzie

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....