2 czerwca 2019

Maria





Nad ranem oczywiście no bo i dobrze przychodzi do mnie jakiś mężczyzna i mówi mi że Maria jest na jakimś "hasiu".
Tam należy jej szukać. Ta osoba mówiła bardzo niewyraźnie, nie wiem też czy dobrze zrozumiałam nazwę.
U nas w gwarze polskiej słowo "haś", oznacza  wypalony węgiel, żużel..żwir...?  w każdym mieście inaczej na to mówią.
Nie wiem czy to jest blisko jakiegoś miasta, mającego w swojej nazwie takie coś. Może w tym miejscu jest coś co skojarzy się komuś z moim opisem.
Pokazuje mi też ten mężczyzna że ona leży na tym żwirowisku lub obok tego miejsca zaczepiona o coś. Woda płynie ale dziewczynka może być blisko miejsca gdzie gdzie wyłowiono jednego z mężczyzn. Ale chodzi mi o miejsce brzegowe lub blisko brzegu.

Nie wiem na ile wiarygodny był ten przekaz ale zobaczymy co czas pokaże.
No dobrze myślę, ale jaka Maria?
Otworzyłam wiadomości i czytam ,że nad Renem utopiły się 4 osoby, trzy osoby wyłowiono ale dziewczynka o imieniu Maria jest nadal poszukiwana.

4 komentarze:

  1. Dzień Dobry Pani Maju,

    Czy jest Pani w stanie ustosunkować do zaginięcia młodej kobiety Marta Szymańskiej z Leszna? Rodzina na nią czeka :( P.S Wiem że na za wołanie nie ma wizji ale może Pani coś przeczuwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Maju... nie wiem czy rodzina prosiła ale jest może jeszcze czas na znalezienie Dawida Żukowskiego? Może jeszcze żyje?

    OdpowiedzUsuń
  3. HASIOK to po śląsku kosz na śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. HASIOK to po śląsku kosz na śmieci

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....