15 grudnia 2022

Zapomnieni? ależ nie...

 


Witam po pewnym czasie nie bycia tutaj.

Nie myślcie, że siedzę sobie w fotelu i nic nie robię.

Ależ pracuję w różny sposób. Najczęściej przy komputerze.

Śledzę Wasze wypowiedzi o różnych zaginionych.

Iwona Wieczorek - która jest szarpana we wszystkie strony przez różne fora, przez różnych domniemanych czarodziei, medium itp a szczególnie przez osoby które powinny zacząć pisać scenariusze filmowe, teatralne oraz powinni zacząć wydawać swoje książki. Byłoby co poczytać. Teraz jakiś przełom i być może ta 6 diabelska opuści już tę dziewczynę i zazna wreszcie spokoju. Kiedyś czyli już po wszystkim opiszę i umieszczę na blogu swoją wizję - dokładnie.

Monika Kobyłka - cisza - ale tylko domniemana cisza - jakby ludzie zaczęli mówić to, co wiedzą - już dawno by Monika została znaleziona a sprawcy osądzeni. No nic - poczekamy i tak ktoś pęknie - sumienia nie da się oszukać - gniecie strasznie.

Mateusz Żukowski - nie wiem dlaczego to tak długo trwa - przecież to prosta sprawa. Robiłam kiedyś opisówkę miejsca i dalej nic. No cóż poczekamy jeszcze do początku lata i sprawa zostanie rozwiązana. Przypuszczam gdzie jest ale i tak go znajdą.

Fabian Zydor - sprawa niby prosta ale pojawiają się komplikacje - też widzę, że na wiosnę Policja ogłosi sukces w poszukiwaniach.

Adam Hołody - moja opisówka skończyła się w miejscu, gdzie pies zgubił trop. Czy dalej ktoś poszedł? A było blisko do miejsca gdzie był Adam.

Również w w/w sprawach też będą  sukcesy.

Wymieniłam tylko niektóre osoby które nazywamy - "archeo" 

Ale sprawy innych zaginionych też będą rozwiązane. Wchodzimy w rok 2023 w tzw. numerologiczną siódemkę która zacznie wreszcie pracować jak  należy i będzie kosić stare sprawy ale także może wywijać inne rzeczy o których nawet nie chcę tutaj pisać.

Będzie tzw. rozliczenie sprawców różnego rodzaju spraw....


Życzmy : 

Detektywom, nurkom, Grupom Poszukiwawczym, Przewodnikom Psów 

oraz

 Policji sprawnych działań i samych sukcesów.





  

10 komentarzy:

  1. Pani Maju mam nadzieję że pani przewidywania się sprawdza. Rodziny zaznają spokoju. A winni tych zbrodni zostaną ukarani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Maju, co jakiś czas wracam tu mając nadzieję, że w końcu sprawa Iwony zostanie rozwiązana. Pozostaje nadal czekać.. Zaintrygowała mnie Pani też tym opisem roku.. Właśnie rozpoczynam coś dla mnie nowego, czego się nigdy nie spodziewałam - zawsze uważając, że mam za małą wiedzę, że się nie nadaje, że jestem 'za głupia'. Bardzo się martwię jak to się dla mnie skończy. Czy wreszcie będę mieć życiowe sukcesy (1 już jest) czy nadal będzie jak było czyli same porażki. Daje mi Pani nadzieję, że może ten rok będzie dla mnie przełomowy i może wreszcie i do mnie przyjdzie spokój, szczęście i wiara, że już będzie tylko lepiej. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Maju a o sprawie Ewy Wołyńskiej wie coś pani?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna od kilku dni, przełom w sprawie … brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy wiosnę miała pani racje Fabian :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby w końcu Iwona się odnalazła …

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby znaleźli sprawcę zabójstwa Jakuba Schimanda. W końcu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mateusz Żukowski - minęło już półtora miesiąca (gdy piszę te słowa) odkąd mamy lato i dalej nic nie słychać w tej sprawie.
    Fabian Zydor - mamy środek lata (gdy piszę te słowa) i Fabian nadal nie został odnaleziony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Maju... a Krzysiek Dymiński...?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co z Krzysiem Dymińskim?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane....