16 grudnia 2022

Silvana - Szukałam telefonicznie i był efekt.

 


Silvana






Policja potwierdza: zaginiona Silvana (36) znaleziona martwa w lesie w pobliżu Vessem | Wiadomości RTL (rtlnieuws.nl)


Telefonicznie w nocy do skutku naprowadziłam Rodzinę  która była w kontakcie  z Holenderską Policją oraz poszukiwaczy na miejsce zbrodni.

Otrzymałam podziękowanie od Rodziny na FB które tutaj przekopiuję.

Nie po to aby się wykazywać  medialnie ale w celu potwierdzenia swoich wizji oraz sprawdzenie samej siebie.



Bardzo też podoba mi się postawa oficera prowadzącego  policji  że jednak słuchają co się do nich mówi oraz bardzo szybko kojarzą miejsce oraz fakty ale też potwierdzają moje wizje o których nie mogłam wiedzieć od nikogo.



KONDOLENCJE DLA RODZINY, PRZYJACIÓL I ZNAJOMYCH.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane....