29 marca 2012

Cecylia Pandyra...zaginiona kobieta z Lubnia











Szukałam rok temu pewnej kobiety..charakterystycznej kobiety....
Wyszła z domu 16 kwietnia 2011 roku o 4 - 5 nad ranem....znalazł się jeden jedyny świadek, który widział idącą drogą kobietę...była ubrana na czarno, jedynie co rzucało się w oczy to jej szal...bądź apaszka koloru różowego..zaginiona kobieta uwielbiała ten kolor...
Wskazałam miejsce gdzie należy szukać zaginionej ale dziwny splot okoliczności nie pozwolił poszukującym udać się w tę stronę co należało.
Często się zdarza, że szukając we wskazanym miejscu, przechodzi się obok jakby to miejsce ...diabeł ogonem nakrył....
Coś w tym miejscu w lesie ...wodzi...ludziom rozum odbiera...myli kroki...nie prowadzi tam, gdzie potrzeba...


Powiedziałam wtedy Rodzinie że w sobotę się ta kobieta znajdzie..okazało się, że pojęcie czasu nie ma tutaj znaczenia....jest sobota i już....
Miesiąc temu poprosiłam zaprzyjaźnionych jasnowidzów aby wypowiedzieli się w tej kwestii.
Poprosiłam każdego z nich o zrobienie wizji dla tej kobiety i wskazanie miejsca, gdzie należy szukać.....
Wiedziałam, że się nie mylę...potwierdzili moją wizję sprzed roku...całkowicie....


...dziekuję Wam za pomoc....
....Blue...Gastria...Daniel...



Przeczytałam też na forum, że:

Wiadomość dla : Wszystkich chętnych do pomocy w poszukiwaniach kolejne poszukiwania odbędą się w sobotę 31.03.12 o godzinie 9:30 koło oczyszczalni ścieków Lubień-Kasinka Mała w tamtym miejscu będziemy oczekiwać na Policje oraz Ochotników ze Straży Pożarnej z Lubnia Rejon poszukiwań zimna dziura oraz okolice ... Serdecznie Dziękuje za Przybycie.
podpisano:-syn...



Nie mam już nic do dodania w tej sprawie...poszukiwaniami... koordynuje Policja...

..jeżeli zajdzie taka potrzeba...do soboty,  umieszczę mapkę na blogu....