24 sierpnia 2012

szukamy Cie...





*******

.. widzę dziewczynkę wychodzącą z domu ...idzie chodnikiem...ktoś do niej podchodzi i o coś  pyta ....zagaduje.... czy wie gdzie jest ...?????///dalej nie słyszę/////.ogląda coś na jej rękach....proponuje pokazanie czegoś...idzie z tym kimś ufa mu...

*******
...później widzę ją w krzakach koło jakiegoś parkingu...w pobliżu jest też jakiś las...
To jest gdzieś w pobliżu jej domu.....


*******

cały czas pojawia mi się jakiś płot...dużo tego płotu..taki płot z desek ...????
i parkujące obok samochody...jest przykryta gałęziami...i w coś zawinięta....szukać dziecka w krzakach i wysokiej trawie koło drogi...droga boczna...taka szara droga....nierówna ta droga...nie asfaltowa...
W tym miejscu widziałam ją w środę...


*******


Nie wiem o kim była ta wizja..ale na wszelki wypadek ją opublikowałam...widziałam niską postać kobiety i uznałam , że to może być dziecko...