30 grudnia 2012

Kamil Baran...








Rodzina poszukuje 18-letniego Kamila B. mieszkającego przy ul. Trzebnickiej we Wrocławiu, który wyszedł z domu w czwartek, 20 grudnia i do tej pory nie wrócił. Feralnego dnia miał iść do kolegi. Do żadnego ze swoich znajomych nie dotarł. Przepadł bez śladu.
18-latek wyszedł z domu ubrany w niebieskie robocze ogrodniczki, czarną kurtkę z kapturem i adidasy. Pod ogrodniczkami miał dresowe, czarne spodnie z białą lamówką. - Nie miał ze sobą kluczy ani dokumentów. Nie wziął nawet czapki. Miał wyjść na chwilę do kolegi, ale do żadnego nie dotarł - mówi mama Kamila......



18-latek ma około 170 cm wzrostu, brązowe oczy, nieco dłuższe niż na zdjęciach kręcone włosy. Był nieogolony.


I oby się to nie skończyło tak jak ja myślę...

05-01-2012
I skończyło się tak jak wyżej napisałam...czyli znowu miałam rację...
Nie robiłam dla Kamila żadnej wizji..nikt mnie  o nią nie prosił...widziałam tylko, że nie żyje...dlatego też zawsze proszę o zdjęcie twarzy....