21 lutego 2012

Coś o mnie

 


 ...jestem wróżką posiadającą dar jasnowidzenia... 


Jasnowidzenie jest to zdolność umysłu, która pozwala zobaczyć pewne fakty, osoby i zjawiska w czasie i przestrzeni.

 Dar ten posiadam od dawna i pomagam jeżeli zachodzi taka potrzeba i inni mnie o to poproszą. 
Niekiedy sama dzwonię do ludzi i oferuję swoją pomoc. 
Robię to tylko wtedy kiedy patrzę na fotografie zaginionych - one do mnie mówią i przekazują mi informacje potrzebne poszukującym.
Wskazuję miejsca zaginionych osób.
Wykonuję mapki mogące pomóc w znalezieniu zaginionych.
Wykorzystuję swoje niecodzienne zdolności w celu niesienia pomocy innym.

Współpracuję z kilkoma zaprzyjaźnionymi jasnowidzami.


Pomagam także innym jako wróżka:

- odnajduję sens życia
- pomagam podejmować właściwe decyzje
- pomagam w rozwiązywaniu problemów
(uczuciowych,finansowo-zawodowych,zdrowotnych)
-pomagam w odnajdywaniu zaginionych osób


Moje narzędzia pracy:
- karty Lenormand
- karty cygańskie
- karty zwykłe
- numerologia
- wróżby ze zdjęcia
-  stawiam Tarota


INFORMACJA ;   nie  przyjmuje  już zapisów  na  wróżby  e-mail ( z  powodu  zbyt  wielu  zgłoszeń  )   można  się  jednak  zapisywać  na  wróżby  online  przez  TELEFON ,  SKYPE. 

Jest to taka sama metoda pracy, jaką wykonuję przy wróżbach osobistych.

Jeśli czujesz, że jesteś na zakręcie, brak ci wiary w siebie i przygniata Cię sytuacja bez wyjścia--
TO NIC INNEGO TYLKO
skorzystaj z tej możliwości, którą ci proponuję oraz oferuję.
Bez wychodzenia z domu skorzystaj z mojej oferty.

Jeśli trafiłeś na mojego bloga, to z całą pewnością potrzebujesz mojej pomocy. W życiu nie ma przypadków, wszystko dzieje się z jakiejś przyczyny.



Moja sprawdzalność to około 80-90% (nikt nie ma 100%-owej sprawdzalności). Proszę pamietać o tym że  zanim zdecydujesz się na moje wróżby, żebyś potem nie poczuł się rozczarowany. Karty to nie wyrocznia, to drogowskaz, wskazówka, prognoza i tak jak bywa w prognozie większość się  sprawdza, ale zawsze istnieje granica błędu. Ja o tym szczerze informuję swoich przyszłych klientów, aby mieli tego świadomość. Ja poprostu czytam karty. Mimo, że potrafię zaglądnąć w  przyszłość, to jednak jestem tylko człowiekiem, czyli jak każdy z nas mogę się pomylić.

Zajmuję się tylko i wyłącznie jasną stroną ezoteryki!




kontakt ze mna: